Geoblog.pl    dariosta    Podróże    Z plecakiem przez Indochiny    Sajgon

Sajgon

Wietnam
Wietnam, Ho Chi Minh City

Dotarliśmy do Sajgonu. Wczoraj nic nie pisałem bo net nie działał. Zresztą nic szczególnego się nie działo, poza tym że kupienie trzydniowego touru z Phnom Penh do Sajgonu było największą pomyłką jak do tej pory. Mieliśmy być wożeni po delcie Mekongu przez półtorej dnia a wyszło pierwszego dnia godzinę i drugiego dwie i pół. I nie liczę tu kasy, bo to pewnie byśmy sami załatwili z 20 dolców taniej, ale bez sensu straciliśmy 1 dzień na nic nie robieniu. Miasta w jakich byliśmy nadawały się na dwugodzinny spacer a nie na dwudniowy tour. Masakra! Ludzie, nie kupujcie tych turów - trzy i czterodniowych. Lepiej kupić bilet autobusowy do Can Tho i wykupic tour na miejscu, niż tracić tyle czasu. No tyle użalań, idziemy na miasto. No i wróciliśmy. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Sajgon to zupełnie inne miasto niż pozostałe miasta w Wietnamie. Taka światowa metropolia, cała rozswietlona, mnóstwo światowych marek w sklepach i na biurowcach a w bocznych uliczkach dalej wietnamskie, codzienne życie, jedzenie ze stoisk na chodnikach no i nocny bazar. Nie chciałem tu przyjezdżać a teraz chciałbym tu jeszcze trochę zostać.... Na razie jutro tour po mieście w dzień i o 19 pociąg do Hoi An.

Edward Krajewski.
Edward Krajewski. - 2011-12-15 08:38
Serdecznie dziękuję za REGULARNE i ciekawe relacje z wizyty po Indochinach, które mogę odczytywać dopiero w bibliotece, gdyż w pracy mam blokadę na tę strony geoblog. Czekam na dalsze, regularne opowiadania z waszej w wycieczki i meldunek o szczęśliwym powrocie do Węgrowa. Życzę miłego pobytu, BEZPIECZNEGO lądowania i szczęśliwego powrotu do ukochanej.... Ojczyzny. Wasz stęskniony i osamotniony w Opocznie, - tata Edward.